Seneste nyt Tim Jagtforening

Borgermøde torsdag 2. september kl 19.30

Tim Foreningssamvirke inviterer til borgermøde i Tim Hallen. Vi håber, at rigtig mange vil deltage og komme med ideer til, hvordan vi kan benytte de to kommende vådområder og mosen. Vi må gerne drømme stort og kreativt.

Skydning til “løbende vildt”

Skydning til “løbende vildt”

Tag  din jagtkammerat med på hjortebanen lørdag den 26. september, og kom og bliv klar til den kommende jagt sæson. Vi tænder grillen og smider en pølse på, hvilke kan købes  sammen med en øl/vand til rimelige priser. Skydningen er gratis for medlemmer af Tim Jagtforening, men koster dog lidt for ikke medlemmer, men som selvfølgelig også er velkomne. Vi skyder på forskellige afstande og  hastigheder så alle kan være med og alle kan lære noget.

Bukkepral

Bukkepral

Efter præmieremorgenen lørdag den 16. maj, afholder vi bukkepral ved Jens Peter Jensen på Østerbyvej 20.Kom og fortæl om jeres oplevelser, og hør hvad andre har oplevet. Og hvis du har været heldig at nedlægge en buk, så tag den med og vis den frem.

Der er morgenkaffe fra kl. 8:30.

Mvh Tim Jagtforening

Kom med – Indskydning af jagrifler

Indskydning af jagtrifler

Torsdag den 23. april mellem kl. 18:00 og 21:00, er der indskydning på bane 1, på Ulfborg Skyttecenter. Der vil være skydning på forskellige afstande, og mulighed for indskydning af kombivåben. Tim Jagtforening sørger for at der er skydebænke til at lægge riflen i.

 

Det er gratis at skyde for medlemmer af Tim Jagtforening, men alle er selvfølgelig velkomne, det koster blot 25 kr. for ikke-medlemmer. Der vil være mulighed for at købe øl, vand og pølser. Så kom og få en hyggelig aften, og få dit våben tip top til bukkejagten.

generalforsamling

Generalforsamling i Tim Jagtforening

Tirsdag 17/3kl. 19,00 i Tim hallen

Vi er vært med gule ærter,

HUSK tilmelding senest d 10/3 til Palle på tlf. 20804700 eller E-mail pallesofus@privat.dk

Øl og vand kan købes.

Dagsorden

1. Valg af dirigent.

2. Aflæggelse af beretning om foreningens virke siden sidste ordinære generalforsamling.

3. Fremlæggelse af det reviderede årsregnskab til godkendelse.

4. Indkomne forslag.

5. Fastlæggelse af kontingent.

6. Valg af formand og / eller kasserer.

7. Valg af bestyrelsesmedlemmer. På valg Palle Pedersen, Lasse W Pedersen og Thomas Østergaard

8. Valg af suppleanter.

9. Valg af to revisorer og to revisorsuppleanter.

10. Krage pokal.

11. Eventuelt.