Dåbsjubilæum

Lokation
Tim kirke

Kategorier

Så er det ved at være tid til at holde dåbsjubilæum igen. Det er for alle jer børn, der er blevet døbt i Tim, Stadil og Vedersø kirker for 5 år siden. Det vil sige, at det er for alle jer, der er blevet døbt i 2013. Spørg far og mor om jeres dåbsattest og se, om I er med på holdet i år! I må også godt komme med, hvis det lige knap nok er 5 år siden. Det tager vi ikke så nøje. I må også godt tage en bror eller søster med, – og så selvfølgelig far og mor – eller den ene af dem. Vi begynder i kirken. Her fortæller jeg jer lidt om, hvad der skete, dengang I blev døbt. Jeg viser jer kirken og fortæller jer lidt om den – for det er jo jeres kirke. Efter kirken tager vi sammen hen i præstegårdens konfirmandstue på Høbrovej 3 i Tim, hvor vi hygger os og får lidt saft, frugt og kage. Vil I godt tilmelde jer på cut@km.dk, ca én uge før, så jeg ved, hvor meget saft jeg skal lave, the og kaffe til far og mor – og hvor mange kager jeg skal bage.

Ulrich