Kirkens Korshær Genbrug Tim

HOVEDGADEN 3, 6980 TIM

Åbningstider:
Tirsdag, onsdag og torsdag k 13.00-17.00

Følg os på Facebook. Her kan du se aktuelle tilbud og aktiviteter.

generated QR code

KIRKENS KORSHÆR hjælper de mest udsatte mennesker i Danmark. Det kan være fattige, ensomme, hjemløse, psykisk syge, misbrugere. Medmennesker, som falder igennem det offentlige system og som har brug for VARME, OMSORG, NÆRHED.

Det koster penge, og her er genbrugsbutikkerne en vigtig brik. En stor del af pengene kommer fra indtjeningen ved det arbejde, der udføres her.

En af KIRKENS KORSHÆRS 249 genbrugsbutikker ligger i Tim.

Vi er ca. 35 personer, som på forskellig vis bidrager til, at vi hvert år kan sende et pænt beløb til det vigtige sociale arbejde, som KIRKENS KORSHÆR udfører blandt de mest udsatte i Danmark. I varmestuer og herberger møder disse mennesker NÆRVÆR, OMSORG, RESPEKT.

Resultatet af det arbejde, som vi frivillige udfører i butikken, er dog afhængig af:

• at I afleverer effekter, som I ikke har brug for mere, men som andre kan få glæde af
  • at vi så sørger for at få effekterne præsenteret i butikken
  • at der kommer kunder i butikken, som får lyst til at købe varerne

Tænk på, at når du handler genbrug, er du med til at skaffe et menneske MAD, BAD, TØJ og HUSLY.

Du er altid velkommen i butikken. Der er ingen købetvang, men altid en kop kaffe.

Hvis du har lyst til at yde frivilligt arbejde, har vi altid brug for flere medarbejdere.

Vi modtager med tak brugbare ting til salg i butikken.

Kig ind i butikken eller ring 97 33 09 23.